شرکت مهندسی آدورا فراز آریا دوستدار همیشگی طبیعت
عملکرد درب اتوماتیک ضد حریق و دود

عملکرد درب اتوماتیک ضد حریق و دود

  • دربهای اتوماتیک ضد حریق و دود، مناسب برای جلوگیری از گسترش حریق در فضاهای باز هستند و همانند دیوارهای ضد حریق عمل می کنند. دربهای اتوماتیک ضد حریق در زمینه کارکردهای طبیعی و عادی، راحتی بسیاری فراهم می آورند. این دربهای اتوماتیک در موارد اضطراری نیز باعث ایجاد امنیت می شوند و به خوبی در برابر آتش و دود مقاومت می کنند.
    درب اتوماتیک ضد حریق باید قابلیت بسته شدن خودکار را داشته باشد. دربهای اتوماتیک می توانند به صورت دستی توسط یک دکمه، به صورت اتوماتیک پس از اخطار زنگ خطر و یا مستقیمآ توسط سیستم مدیریتی ساختمان بسته شوند. افرادی که از حریق فرار می کنند باید همیشه بتوانند دربهای اتوماتیک را به صورت دستی باز کنند و وقتی که از آن بدون خطر عبور کردند درب اتوماتیک به صورت خودکار دوباره بسته شود. استفاده از دربهای اتوماتیک ضد حریق در سطح ملی کم کم تبدیل به قانون می شود. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم که از شعبه نمایندگی آدرای شهر خود در مورد راه کارهای مناسب برای رفع نیازهای خود اطلاعات کسب نمایید.
    امروزه کلیه تسهیلات ضد آتش سوزی در ساختمان ها مانند دربهای اتوماتیک ضد حریق، به صورت گسترده ای مورد تقاضا قرار می گیرند. دربهای اتوماتیک باید در برابر درجه حرارت بالا مقاوم باشند در نتیجه بسیار سنگین هستند و به صورت دستی نمی توان آن ها را بست، بنابراین در شرایط عادی اکثرآ باز هستند. اما در حال حاضر شرکت های تولید کننده سوئیسی آدُرا بعد جدیدی از درب اتوماتیک را به بازار معرفی می کنند، خلاقیتی که در دنیا بسیار بی نظیر است. نکته مثبت این درب اتوماتیک این است که این درب ها مانند سایر دربهای اتوماتیک نرمال عمل می کنند اما هنگام بروز حریق به سرعت بسته می شوند. هدف آن ها این است که هنگام حریق سریعا بسته شوند تا بتوانند از نفوذ دود و شعله های اتش جلوگیری کنند و همچنین راه نفوذ اکسیژن به آتش را مسدود کنند.

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    فهرست مطالب

    ارتباط با ما

    تهران ، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان خواجه عبداله انصاری، کوچه نورمحمدی

    02125945

    آخرین مقالات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *