گارانتی و خدمات پس از فروش درب‌ اتوماتیک شیشه ای و درب ضد حریق

گارانتی و خدمات پس از فروش در درب‌ اتوماتیک شیشه ای و درب ضد حریق، از جمله عوامل مهم در انتخاب درب مناسب محسوب می‌شوند. گارانتی معمولاً به مدت مشخصی از تاریخ نصب درب ارائه می‌شود و در صورت بروز خطا یا مشکل در درب، کاربران می‌توانند از خدمات پس از فروش استفاده کنند. همچنین خدمات پس از فروش شامل تعمیر، نگهداری و سرویس‌دهی دوره‌ای به منظور حفظ طول عمر و کیفیت درب می‌باشد. این خدمات به شکلی حرفه‌ای ارائه می‌شود، به علاوه تامین قطعات اصلی و اورجینال می‌تواند به حفظ کیفیت و برآورده شدن نیازهای کاربران کمک شایانی کند.

درب‌ اتوماتیک شیشه ای و درب ضد حریق

آدورا راه حل کامل برای تعمیر و نگهداری

نصب و راه اندازی

خدمات نصب و راه اندازی انواع درب اتوماتیک شیشه ای و درب ضدحریق در کمترین زمان توسط تیم فنی آدرا صورت می پذیرد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان، نشان از تعهد شرکت به ارائه خدمات بهتر و رضایتمندی مشتریان است. از طریق راه های ارتباطی از پشتیبانی ما بهره مند گردید.

سرویس های دوره ای

بازدید و سرویس دوره‌ای برای مشتریانی که قرار داد انعقاد شده باشد به صورت منظم انجام خواهد شد.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و ضد حریق

پس از عیب یابی سیستم بصورت تلفنی، کارشناسان واحد فنی با لوازم و قطعات ضروری جهت بازدید اعزام می شوند.

مشاوره و خرید

برای مشاوره رایگان و خرید از محصولات آدورا با ما در ارتباط باشید.

مراحل خدمات پس از فروش

1-برقراری تماس با کارشناسان آدورا

2-اعزام کارشناس آدورا به محل

3-بررسی و برطرف کردن مشکلات توسط کارشناسان

خدمات پس از فروش آدورا

پشتیبانی ۲۴ ساعته

پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان، نشان از تعهد شرکت به ارائه خدمات بهتر و رضایتمندی مشتریان است. این خدمت به شما اطمینان می‌دهد که در هر زمانی که نیاز به کمک داشتید، پاسخگویی ما در دسترس شما خواهد بود. با پشتیبانی 24 ساعته، ما در تمام روزهای هفته و حتی در تعطیلات، برای حل مشکلات شما در دسترسیم.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و درب ضد حریق

درب‌ اتوماتیک شیشه‌ ای و درب‌ ضد حریق بخش مهمی از ساختمان شما هستند و در بسیاری از موارد، به عنوان راه ورود و خروج افراد به ساختمان و اتاق‌ها  استفاده می‌شوند. بنابراین، اهمیت تعمیر درست و به موقع این درب‌ها از لحاظ امنیت و راحتی کاربران بسیار حائز اهمیت است.

از دیگر مشکلاتی که با عدم تعمیر مناسب درب‌اتوماتیک شیشه‌ ای و درب‌ ضد حریق رخ می‌دهد، می‌توان به عدم عملکرد درست، ایجاد صدا و نویز، کاهش کارایی و خرابی مکرر اشاره کرد. برای پیشگیری از این مشکلات و به منظور حفظ امنیت، راحتی و دوام درب‌های شما، تعمیر منظم و به موقع آنها حائز اهمیت است.

نصب و راه اندازی

نصب درب‌ اتوماتیک شیشه‌ ای و درب‌ ضد حریق با رعایت استانداردهای صنعتی و با استفاده از تجهیزات و ابزارهای مناسب، بسیار حائز اهمیت است. نصب صحیح این درب‌ها، موجب کاهش حوادث ناگهانی در استفاده از آن‌ها می‌شود. علاوه بر این، نصب درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و درب‌های ضد حریق باعث بهبود کیفیت زندگی کاربران و اهالی ساختمان می‌شود، چرا که با این عمل، به راحتی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و در ضمن، تردد درب‌ها را بهبود بخشید.

سرویس های دوره ای

سرویس های دوره ای برای درب‌ اتوماتیک شیشه ای و درب‌ ضد حریق، بسیار حائز اهمیت هستند. انجام این سرویس ها به صورت دوره ای، باعث حفظ عملکرد درست و بهینه این درب‌ها می‌شود و در عین حال، هرگونه خطر و نقص و خرابی را در مراحل اولیه تشخیص می‌دهد و پیشگیری می‌کند. با انجام سرویس دوره‌ای، عمر مفید درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و درب‌های ضد حریق، افزایش می‌یابد و از احتمالات نقص و خرابی‌های ناگهانی جلوگیری می‌شود. به همین دلیل، انجام سرویس های دوره‌ای برای این درب‌ها، بسیار ضروری است.

سوالات متداول

1- اپراتور درب اتماتیک شامل چه قطعاتی است؟

اپراتور درب اتوماتیک شامل،موتور،کنترل باکس ،دستک،تسمه تایم ،هرزگرد،اسابلیزر،چشمی،ریموت،رسیور،تسمه گیر،سطح مقط ریل میباشد .

2- مادربرد یا کنترل باکس چیست و چه وظیفه ای دارد؟

کنترل باکس یا مادربرد ، اصلی ترین قسمت در درب اتوماتیک به عنوان اتاق فرمان درب اتوماتیک شیشه ای می‌باشد ،که وظیف کنترل موتور،سرعت باز و بسته شدن و قفل شدن دستگاه را برعهده دارد.

3- فرق بین لت های با فریم و بی فریم چیست؟

گاهی به درخواست برخی از مشتری ها برای زیبایی بیشتر لت های بدون فریم استفاده می‌گردد که به آن فریم لس می‌گویند و برخی از مشتریان برای مقاومت بیشتر لت ها در برابر ضربه و عوامل خاجی از فریم های آلومینیومی 3 سانت یا بیشتر از 5 سانت استفاده می‌کنند.

4- آیا قطعات درب اتوماتیک قابل تعمیر هستند یا پس از معیوب شدن حتما باید تعوض گردد؟

قطعات درب اتوماتیک شیشه ای پس معیوب شدن بنا به درخواست شما،با ارتباط گرفتن توسط کارشناسان و تیم فنی عیب یابی میشود درصورت تعمیر شدن مشکل قطعه برطرف می‌گردد و درغیر این صورت قطعه تعویض می‌گردد.

5- تعمیر قطعات درب اتوماتیک به صرفه است یا تعویض آن؟

برای جواب به این سوال باید گفت، بستگی به نوع خرابی یا مشکل پیش آمده دارد. اکثر مواقع تعمیر قطعات به صرفه تر است اما در بعضی موارد هزینه تعمیرات برخی قطعات به صرفه نبوده وبهتر است که قطعات تعویض گردد.

6- آیا راهی وجود دارد که نشان دهد تعمیربهتر است یا تعویض آن ؟

بله در جواب باید گفت با بررسی تخصصی  کارشناسان فنی قابل تشخیص خواهد بود.کارشناسان فنی ما پس از بررسی و عیب یابی بهترین مشاوره ا در این خصوص را به شمل اراِئه خواهند داد.

اینستاگرام خدمات پس از فروش آدورا
adoora.service@