شرکت مهندسی آدورا فراز آریا دوستدار همیشگی طبیعت
درب اتوماتیک لولایی توکار

درب اتوماتیک لولایی توکار

این نوع درب اتوماتیک, نصبی آسان و رفاه و ایمنی زیادی به همراه دارد.نصب درب اتوماتیک لولایی توکار بدین صورت است که تمامی سیستم و قابلیت های خودکارسازی درب اتوماتیک روی زمین یا سقف با طراحی زیبا پنهان خواهد شد. بنابراین برای مکان هایی که زیبایی در آنجا شرط اول است بسیار مناسب است.

این دسته از درب‌های شیشه ای در واقع تمام مدل هایی را که یراق در معرض دید نباشد را شامل می‌گردد. یعنی یراق‌آلات داخل سقف، دیوار، کناف یا رابیتس کار شده است. در واقع مدل‌های ریلی، کشویی و اسپایدری قابلیت نصب یراق به صورت توکار که در معرض دید نباشد را دارا هستند. در نتیجه درب شیشه‌ای توکار به نوعی هر سه دسته ریلی، کشویی و اسپایدری را شامل می‌گردند.

همچنین لازم بذکر است که درب اتوماتیک شیشه ای لولایی دارای سیستم ایمنی ضد برخورد هم می باشد که توسط این سیستم می تواند مانع در سر راه بسته شدن مسیر حرکت خود را تشخیص دهد. ضمنا درب شیشه ای لولایی قابلیت سازگاری با سیستم های کنترل تردد و ضد حریق را دارد که این خود یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این نوع دربهای اتوماتیک می باشد.

انواع درب های درب اتوماتیک لولایی تو کار

یک طرفه:

اتصال سقف

اتصال زمین

اتصال به سقف زیرزمین و بدون اتصال

دو طرفه:

اتصال سقف

اتصال زمین

اتصال به سقف زیرزمین و بدون اتصال

درایوهای نامرئی

هنگامی که از درایوهای نامرئی استفاده می شوند، تمامی سیستم اتوماسیون درب، روی زمین و یا سقف پنهان خواهد شد. محل اتصال و درایو روی درب قابل رویت نیست و همانند یک درب نرمال لولایی دیده می شود. این راهکارهای نامرئی کردن اتوماسیون درب، به زیبایی آن می افزاید و در هر مکانی مناسب است.

نحوه کار اپراتور

نحوه کار اپراتور این نوع درب بدین صورت است که در اپراتوری که به روی درب نصب شده است، با جمع شدن اهرم های موجود بر روی هم، درب باز شده و با باز شدن آن اهرم ها، درب بسته می شود. ولی در حالت نصب دیگر که اپراتور بر آستانه درب نصب شده است، عکس این حالت اتفاق می افتد.

سایز استاندارد شیشه درب اتوماتیک شیشه ای 160*220  می باشد.

مکان های مورد استفاده

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی مناسب برای انواع ساختمان های مسکونی، تجاری و سالن ها و… که دارای ترافیک متوسطی هستند می توانند استفاده گردند همچنین چونکه این درب های اتوماتیک شیشه ای لولایی به طور اتوماتیک باز و بسته می شوند بهمین دلیل میتوانند میزان هدر رفت انرژی ساختمان را تا درصد بالایی کاهش دهند. . ولی با توجه به نوع کارکرد آن باید عرض کنیم که نوع درب شیشه ای لولایی بیشتر برای مکان هایی که ترافیک و رفت و آمد یک طرفه دارند مناسب تر است. استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای لولایی برای جاهایی که دارای رفت و آمد دو طرفه هستند مناسب نیست زیرا معمولا در این نوع درب شیشه ای هر دو لنگه درب در یک جهت باز یا بسته می شود البته می توان کاری کرد که در دو جهت متفاوت باز و بسته شوند ولی این ساختار عادی نیست و زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرد.

محاسبه قیمت درب شیشه ای لولایی به چه چیزهایی بستگی دارد؟

  • تعداد لنگه ها و ارتفاع و عرض درب ها
  • نوع شیشه(ساده و یا سکوریت) ضخامت، طول و عرض و مارک شیشه

فهرست مطالب

ارتباط با ما

تهران ، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان خواجه عبداله انصاری، کوچه نورمحمدی

02125945

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *