در صورت اتصال دستگاه به باطری و یا UPS بسته به توان آنها درب اتوماتیک باز و بسته می شود و در غیر این صورت به صورت دستی باز می شود.

از چشم های هوشمند با قدرت تشخیص حرکت افراد به سمت درب اتوماتیک و یابه سمت طرفین استفاده می شود یا از سیستم جدیدتری که در کف ورودی دربهای اتوماتیک نصب می شود با نصب سنسور وزنی در صورت ورود افراد درب باز می شود.

˚30-درجه سانتیگراد تا˚ 60+ درجه سانتیگراد

5سال موتور 2 سال کل اپراتور  گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش.

در 5سال اول موتور و2 سال اول اپراتور درصورت رعایت شرایط گارانتی بلی.

بسیار نرم و بی صدا با استفاده از موتورهای بدون زغال و یا AC ٬ با توجه به نوع طراحی و نوع جنس ریل و غلطک ها.

تا حد بسیار زیادی در برابر فشار دست مقاومت نموده و در صورت وجود مانع و یا افراد ناتوان و یا سالخورده و کودکان٬ در روی فریم ها چشمی های مخصوصی تعبیه شده است که از برخورد ناگهانی جلوگیری می نماید.

شیشه ها 10 میل سکوریت بوده و در مقابل ضربه بسیار مقاوم می باشند.

بله.ما می توانیم درب اتوماتیک سفارشی هم بسازیم. ما به شما تعداد زیادی از محصولات را با راه حل های متفاوت پیشنهاد می دهیم. دربهای اتوماتیکی که روی سراشیبی هستند یا دربهای اتوماتیک ای که تا 10متر ارتفاع دارند و یا دربهای اتوماتیک ای که متصل به سقف و زمین هستند.

 درب اتوماتیک کشوئی، درب اتوماتیک رولاپ ( کرکره ای ) ، درب اتوماتیک زیر سقفی ( سکشنال )

مولد ( تولید کننده ) نیروی حرکتی از قبیل جک ، مرکز کنترل (تابلوی فرمان) ، چشمی ها یا چراغ های مادون قرمز ، بازوها و موتور ، فلاشر، میکرو سوئیچ، ریموت کنترل ( کنترل از راه دور) ، قفل برقی، پایه ها، قفل مکانیکی

جعبه ای که نقش تابلوی فرمان را دارد و فرمان لازم برای باز و بسته کردن درب از طریق شاسی های متصل به آن و یا سیستم فرمان رادیویی که قسمت گیرنده رادیویی در داخل این یونیت قرار گرفته و با استفاده از یک تراشه ی الکترونیکی بنام ( میکرو پر سسور یا ریز پردازنده ) کار کنترل درب را بر عهده دارد و فرمان لازم را به موتورهای الکتریکی می دهد .

چشمی ها شامل فرستنده و گیرنده مادون قرمز که به ترتیب با حروف ( تی ایکس) یا (آر ایکس) مشخص می شوند برای تشخیص موقعیت خود درب اتوماتیک یا تشخیص ورود یا خروج اشخاص یا به عبارت دقیق تر برای اطمینان از عدم وجود شخص یا وسیله ی نقلیه در هنگام بستن درب استفاده می شود.

در موقعیت های مختلف باز و بسته شدن درب اتوماتیک توسط قسمت مکانیکی، باز یا بسته می شود و بدین طریق با وصل یا قطع جریان، مرکز کنترل را از موقعیت فعلی درب اتوماتیک آگاه می سازد.

با توجه به اینکه دربهای اتوماتیک معمولا از لحاظ حفاظتی حائز اهمیت هستند برای قفل نمودن آنها در برخی از شرایط از قفل برقی و در شرایط دیگر از قفل مکانیکی  استفاده می شود.

ریموت کنترل به معنای کنترل از راه دور می باشد و در سیستم درب اتوماتیک از آن برای باز و بسته کردن درب اتوماتیک از راه دور استفاده می گردد. برای میسر شدن این عمل بایستی قسمت گیرنده حتماً در داخل مرکز کنترل دربهای اتوماتیک نصب گردیده باشد.

به گستره نسبتاً بزرگ از محصولات که به طور کلی مرتبط با خودکار کردن باز و بسته شدن دربهای ورودی باشد درب اتوماتیک گویند و دانستن انواع درب اتوماتیک و کاربرد هر یک از آنها و مصارف خاصی که برای آن طراحی شده اند به انتخاب بهتر و آسانتر درب مورد نظر کمک می کند.

اگر بخواهیم درب اتوماتیک را از نظر نوع آن به ساده ترین شکل ممکن تقسیم بندی کنیم می توانیم بگوییم که دربهای اتوماتیک بر دو نوع هستند : 1-درب اتوماتیک پارکینگی 2- درب اتوماتیک نفررو که بیشتر با نام درب اتوماتیک شیشه ای شناخته شده اند و در مراکزی همچون بانک ها و سایر اماکن عمومی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.

درب اتوماتیک شیشه ای یا نفررو به چهار گروه کشویی، لولایی، تاشو و گردان تقسیم می گردد که از میان این چهار نوع درب، نوع کشویی آن از کاربرد بیشتری برخوردار می باشد.

درب اتوماتیک ارائه شده توسط آدرا به گونه ای طراحی می شوند که در برابر استفاده های مداوم و مکرر مقاوم باشند. این دربها قبل از آماده ارائه شدن چندین و چند بار مورد آزمایش قرار می گیرند و سپس به متقاضیان ارائه می گردند.

بله، دربهای اتوماتیک که توسط شرکت ارائه می گردند به گونه ای طراحی شده اند که سیم کشی آنها بسیار آسان می باشد. از طرفی به دلیل مادولار یا ماژولار بودن سیستم ها تعمیر و خدمات پس از فروش نیز به راحتی و با سرعت هر چه تمامتر انجام می گردند.

مدت زمان مورد نیاز برای پشتیبانی از باتری در زمان قطع برق را زمان پشتیبانی می گویند. این زمان به میزان آمپر ساعت باتری بستگی دارد و با افزایش یا کاهش آمپر ساعت باتری کمتر یا بیشتر می گردد. تنها نکته ای که باقی می ماند این است که یو پی اس باید قابلیت شارژ باتری را در حداقل زمان ممکن که حدود 4 تا 8 ساعت می باشد را داشته باشد تا در صورت قطع مجدد برق دوباره امکان استفاده از آن برای باز و بسته کردن درب اتوماتیک وجود داشته باشد.

زمانی که برق قطع می گردد و دستگاه یو پی اس روشن می شود، صدای ناشی از فن و ترانس دستگاه مقداری نویز ایجاد می کند. استفاده از یو پی اس با کمترین میزان نویز در ادارات و بیمارستان ها و مکانهایی که نیازمند کمترین میزان سر و صدا می باشند ضروری است.

اندازه و حجم دستگاه یو پی اس بسته به نوع درب اتوماتیک و محلی که قرار است از آن استفاده گردد متفاوت می باشد.

در یو پی اس مورد استفاده درب اتوماتیک آدرا استحکام و قابلیت اطمینان زیاد در برابر شرایط آب و هوایی و همچنین شرایط سخت از فاکتور های مهمی می باشد که به آن توجه بسیاری شده است.

مدت زمان یا فاصله زمانی که طول می کشد تا پس از قطع برق یو پی اس مورد استفاده در درب اتوماتیک از برق شهری به باتری و همچنین در هنگام اتصال برق از باتری به برق شهری سوئیچ شود را زمان سوئیچ گویند.

درب برقی به کلیه درب هایی گفته می شود که باز و بسته شدن آنها به صورت اتوماتیک و با نیروی الکترومغناطیسی انجام می گردد.

به دربهای اتوماتیکی که برای خلق نمای خاص به شکل نیم دایره و تمام دایره با قطر های مختلف تولید می شوند و شیوه عملکرد آنها بسیار شبیه به دربهای کشویی است قوسی می گویند.

در زیر شفت جک دو میکرو سوئیچ قرار دارد که میزان باز و بسته شدن درب اتوماتیک را قابل کنترل می سازد. در صورتی که درب تا انتها باز یا بسته نمی شود با استفاده از این میکرو سوئیچ ها می توان میزان باز و بسته شدن را تغییر داد. نحوه تنظیم آن به این صورت است که پیچ های میکرو سوئیچ را باز کرده و کمی آن را به طرف بیرون هدایت می نماییم.

علت پس زدن درب این است که شما میکرو سوئیچ را بیش از حد به طرف بیرون کشیده اید و باعث به وجود آمدن این مشکل شده است. برای حل آن می توانیم پیچ های میکروسوئیچ سر جک را باز کرده و کمی آن را به سمت وسط جک هدایت نماییم.

کارشناسان ما می توانند شما را در اندازه گیری ها و انجام تغییرات و طراحی ها و همچنین انتخاب نوع فریم ها، شیشه ها و حتی رنگ درب گردان مورد نظر برای افزایش هر چه بیشتر زیبایی نمای ساختمان یاری نمایند و مشاوره های تخصصی خود را در اختیار شما قرار دهند.

برای نصب درب اتوماتیک نیازی به تغییر ابعاد ورودی ها نیست و درب ها به صورت سفارشی ساخته و نصب می گردند و امکان طراحی در هر ابعاد و اندازه هایی وجود خواهد داشت.

این نوع درب اتوماتیک به حالت always open,always closed یا همیشه باز و همیشه بسته طراحی شده اند و در کاهش اتلاف انرژی بسیار تاثیر گذارند. به شکلی که اگر فردی در کنار محل ورودی از بیرون یا داخل درب نشسته باشد به هیچ وجه هنگام عبور و مرور ها، عبور جریان هوای گرم از بیرون در فصل تابستان و هوای سرد را در فصل زمستان احساس نخواهد نمود که این نشان دهنده جلوگیری از اتلاف انرژی در حد عالی توسط این درب ها می باشد.

با توجه به این که این درب ها از 4 باله تشکیل شده اند در یک لحظه از زمان حداقل دو باله از این 4 باله با دیواره های دایره ای در تماس هستند و باعث می شوند به نوعی در تمام اوقات درب بسته به نظر آید.در این نوع درب اتوماتیک با عبور هر فرد از آن، حدود 0.736238 متر مکعب جریان هوا به داخل یا خارج محیط جا به جا می شود.

دربهای اتوماتیک گردان ارائه شده توسط شرکت آدُرا قادرند در هر ساعت 2400 فرد را به داخل و همچنین 2400 فرد را به خارج از ساختمان هدایت نمایند. در صورتی که حجم افرادی که از این اماکن عبور و مرور می کنند بیشتر از حد اعلام شده باشد امکان تغییر سرعت گردش درب وجود خواهد داشت. همچنین امکان نصب بیش از یک درب نیز می تواند یک راه حل دیگر مقابله با این مشکل باشد که در این صورت میزان انرژی تلف شده کمتر خواهد بود.

اغلب سنسور های مورد استفاده در سیستم درب اتوماتیک سنسور های مادون قرمز می باشد که به آنها infrared sensor هم گفته می شود.