شرکت مهندسی آدورا فراز آریا دوستدار همیشگی طبیعت

سرویس و تعمیر درب اتوماتیک آدورا

آدرا طی سالها تجربه در زمینه تعمیر و خدمات درب اتوماتیک شیشه ای ، نیاز مشتریان خود را می شناسد و  برنامه ریزی خدمات بر مبنای خواست و نیاز مشتریان صورت می گیرد. تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای ، سرویس درب اتوماتیک شیشه ای و تعویض کلیه قطعات بنا به درخواست شما توسط کارشناسان مجرب آدرا انجام می گیرد. طیف گسترده مشتریان آدرا که از وزارتخانه ها و ادارات دولتی و خصوصی، بیمارستانها و فروشگاه ها شروع شده و تا مشتریان شخصی را در بر می گیرد، افزایش حوزه دانشی شرکت را در نحوه و فرایندهای ارائه خدمات به اقشار گوناگون مشتریان سبب شده است.

تعمیرات درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه‌ای از متعلقات و اجزای مختلفی ساخته‌ شده‌اند، که هرکدام از این متعلقات در کارکرد بی‌نقص و درست درب اتوماتیک، کاملاً دخیل می‌باشند و احیاناً اگر بر اثر اتفاقی اختلال، خرابی و تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای رخ دهد موجب اختلال در کارکرد کل اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ای می شود و باید قطعه مختل شده تعمیر و یا در موارد نیاز تعویض شود تا درب اتوماتیک شیشه‌ای به ‌درستی کار کند. تعمیر درب شیشه‌ای علاوه بر کارکرد درست آن می‌تواند بر طول عمر مفید استفاده از درب را نیز به ‌شدت افزایش داده و یک محصول با کیفیت و کارآمد در اختیار شما عزیزان بگذارد. درب اتوماتیک امروزه برای سهولت و تسریع کارهای اتوماتیک برای راحتی بشر اختراع شده است.

درب‌های اتوماتیک کنترل تردد افراد براساس نوع درب به سه گروه دوار، لولایی و کشویی تقسیم می‌شوند که به‌طور معمول در ورودی ساختمان‌های عمومی نظیر ادارات، بانک‌ها و مجتمع‌های تجاری استفاده می‌گردند. درب شیشه‌ای اسلایدی یا کشویی همیشه باعث راحتی در تردد می‌شوند. سعی داریم همیشه با صداقت، پشتکار، تجربه و تعهد بهترین‌ها را به شما عزیزان گران‌قدر تقدیم نماییم.

عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای

خدمات درب اتوماتیک ما که بصورتی متمایز و بر پایه سرعت و کیفیت به مشتریانش بنا شده است، همان راز ماندگاری آدرا می باشد و تیم خدمات آدرا به رضایت مشتریان خود که حاصل تلاش کلیه پرسنل و مدیرانش می باشد، افتخار می کند.

تعمیر چشمی درب اتوماتیک شیشه ای

برای فهمیدن این‌که چشمی درب اتوماتیک شیشه‌ای به‌خوبی کار نمی‌کند می‌توان آن را با رفت‌وآمد و سنجش این‌که در به‌درستی باز و بسته می‌شود امتحان کرد. برای مثال هنگامی‌که درب اتوماتیک هنگام ورود باز ولی بعد از ورود بسته نمی‌شود به احتمال خیلی زیاد چشمی و حسگر آن دچار اشکال شده و باید مورد بازبینی و در صورت نیاز مورد تعمیر قرار گیرد. در مواردی که مسیر چشمی کثیف شده باشد یا در مقابل نور خورشید نصب‌شده باشد، همین عمل مانع کار کردن چشمی می‌شود. بنابراین قبل از اقدام به تعمیر به این موارد باید دقت کرد، بعد از بررسی این موارد اگر چشمی دچار مشکل بود باید کار تعمیر چشمی درب اتوماتیک را به یک فرد کاردان و متخصص سپرد. از ایراداتی که در صورت خرابی چشمی روی درب اتوماتیک می افتد می توان به باز موندن درب اشاره کرد، که نیاز به تعمیر چشمی درب اتوماتیک می باشد. به گونه ای که وقتی شما ریموت را زدید درب اتوماتیک شما باز شده و دیگر بسته نمی شود در این صورت باید فتوسل ها چک شود و در صورت عدم تعمیرات باید تعویض گردد. تعمیر چشمی درب اتوماتیک باید توسط متخصص و کسی که از قبل این کار را انجام داده است انجام شود.
تعمیر انواع متعلقات درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر ریموت درب اتوماتیک شیشه ای

ریموت که کار کنترل از راه دور و باز و بسته کردن درب اتوماتیک شیشه‌ای را دارد، به دلیل در دسترس بودن ریموت کنترل و قرارگیری آن در معرض خطر و خرابی و مقابل آفتاب بودن و… باعث می‌شود تا احتمال خرابی ریموت بالا باشد و نیاز به تعمیر ریموت درب اتوماتیک شیشه‌ای شود. در حالتی که در با فشار دادن ریموت باز نشود احتمال دارد که از حافظه پاک‌شده باشد یا اتصالات برقی دچار مشکل شده باشد. امکان وجود  دلایل احتمالی دیگری نیز وجود دارد که تشخیص و برطرف کردن ایرادات نیاز به یک متخصص مجرب دارد تا ایرادات را شناسایی کرده و بتواند آن را درصورت نیاز تعمیر یا تعویض نماید.