• خدمات درب ضد حریق

    خدمات درب ضد حریق یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواردی است که بعد از خرید درب ضد حریق باید به آن توجه کرد. همان‌طور که در صفحه مربوط به درب ضد حریق گفته شد این نوع درها درب‌هایی هستند که در برابر حرارت مقاوم هستند و برای مهار آتش و دود و همچنین خروج اضطراری استفاده می‌شود. از  مهم‌ ترین ویژگی‌های درب‌های ضد حریق می‌توان به بالا بردن امنیت مردم  و کاستن خسارات حاصل از آتش‌سوزی  اشاره کرد. درب‌های ضد حریق باید دارای گواهینامه‌ی فنی مرکز تحقیقات راه و ساختمان و نیز همچنین در لیست تجهیزات ایمنی در سازمان آتش‌نشانی شهر یا استان مربوطه باشد.درب‌های ضد حریق پس از خرید نیازمند انجام برخی خدمات و عملیات برای داشتن عملکردی درست و ایمن هستند.

    آدورا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین ارائه‌دهندگان انواع درب‌های ضد حریق مورد تأیید سازمان آتش‌نشانی، درب ‌های ضد سرقت و درب‌های اتوماتیک است. شرکت آدورا به‌منظور آسودگی خیال و اطمینان خاطر مشتریان عزیز همواره گواهی اصالت کالاهای خریداری‌شده  توسط آن‌ها را تقدیم حضورشان می‌نماید.

    آدورا پس از سال‌ها کسب تجربیات ارزشمند توانسته است  درب های ضد حریق خود را در سطوح مختلف مقاومت در برابر آتش، بر اساس جنس، ساختار و ابعاد با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش گسترده (خدمات درب ضد حریق) عرضه نماید.

    انواع خدمات درب ضد حریق

    درب‌های ضد آتش‌سوزی برای آن که بتوانند عملکرد درست و مناسبی داشته‌باشند باید نصبشان به ‌صورت اصولی و بارعایت نکات ایمنی انجام شود تا در شرایط نا‌به‌هنجار ناجی جان انسان‌ها باشند. به‌طورکلی خدمات درب ضد حریق شامل مواردی ازجمله نصب و راه‌اندازی درب ضد حریق، رگلاژ درب ضد حریق و نصب نوار دود بند و یراق‌آلات درب ضد حریق هست.

    نصب و راه‌اندازی درب ضد حریق

    پس از خرید درب ضد حریق، متخصصان ما به محل موردنظر شما اعزام‌شده تا عملیات نصب چهارچوب مخصوص درب ضد آتش‌سوزی را انجام دهند.

    رگلاژ درب ضد حریق

    پس‌ازآن که چهارچوب توسط کارشناسان متخصص آدورا نصب شد نوبت به رگلاژ کردن درب ضد حریق می ‌رسد. منظور از رگلاژ کردن درب همان نصب و تنظیم درب است.

    نصب نوار دود بند و یراق‌آلات درب ضد حریق

    درنهایت هم فضای خالی اطراف چهارچوب درب ضد حریق با فوم یا پلاستیک نسوز، بتن و دیگر مواد نسوز پر می ‌شود تا خاصیت عایق بودن و استحکام آن به حداکثر برسد.

    شرکت مهندسی آدورا فراز آریا

    مشاوره و خرید

    برای مشاوره و خرید از محصولات آدورا با ما در ارتباط باشید.

    02125945

    مشاوره رایگان آنلاین

    1280
    تعداد مشتریان
    2200
    تعداد پروژه ها

    محل نصب درب ضد حریق

    گفتنی است که محل نصب درب‌های ضد آتش‌سوزی با توجه به ساختار ساختمان‌ها متفاوت است، به طور‌کلی محل نصب این نوع درب‌ها در قسمت‌های نزدیک به خروج اضراری می‌باشد چرا که از ورود و سرایت آتش به این بخش‌ها که اصلی‌ترین مکان برای فرار است جلوگیری می‌کند.

    بعد از تماس و خریداری درب توسط شما مشتریان، تکنسین های فنی درب ضد حریق به محل موردنظر شما اعزام شده تا محل فضای آن را بررسی و عملیات نصب را شروع کنند.

    کارشناسان ما با آگاهی کامل از انواع درهای مقاوم در برابر آتش شمارا درزمینه خرید انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای، درب ضد حریق و خدمات پس از فروش مربوط به آن‌ها راهنمایی می‌کنند.

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *