شرکت مهندسی آدورا فراز آریا

آدورا ارائه دهنده انواع درب اتوماتیک، درب ضد حریق و درب ضدسرقت

شرکت آدورا مفتخر است با سابقه ترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان درب اتوماتیک شیشه ای جهان را به کارشناسان صنعت ساختمان کشور و مشتریان محترم معرفی نماید.

این شرکت با تکیه با تجارب مدیران خود که جزو قدیمی ترین افراد شاغل در زمینه درب اتوماتیک در ایران می باشند و با مجموعه ای متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه مهندسی الکترونیک و مکانیک از سال 2009 اقدام به بررسی جامع شرکت های تولید کننده درب اتوماتیک در نقاط مختلف جهان نموده و با توجه به جوانب مختلف این سیستم ها برای ارائه به بازار ایران انتخاب گردیده است.

درباره آدورا - شرکت ارائه دهنده درب اتوماتیک و ضد حریق

کاتالوگ درب‌های اتوماتیک

برای دانلود کاتالوگ روی دکمه بزنید

کاتالوگ درب‌های ضد حریق

برای دانلود کاتالوگ روی دکمه بزنید

این شرکت با کسب تجربیات ارزشمند مفتخر است محصولات درب اتوماتیک و درب ضد حریق خود را با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش گسترده عرضه نماید.

به عنوان شرکتی که تجارب آن به سالیان قبل باز می گردد، برایمان آشکار است که باید مسئولانه عمل کنیم هم در مورد افرادی که با ما کار می کنند و هم محیط پیرامون خودمان. ما خرسندیم از این که مشارکتی در زمینه توانایی های نسل آینده داریم تا در دنیایی بزرگ شوند که استانداردهای بالایی برای زندگی با کیفیت را ارائه می دهد.

برای ما عملکرد پایدار یعنی ایجاد راه حل هایی که از نظر کیفیت و بهره وری متمایز هستند و حداقل منابع موجود را به کار می گیرند. تعهد ما به بشریت و محیط پیرامون در زنجیره ایجاد ارزش ما منعکس شده است

700
تعداد پروژه ها
500
تعداد مشتریان
0
سال تاسیس
0
پروژه های در دست اقدام