شرکت مهندسی آدورا فراز آریا دوستدار همیشگی طبیعت

درب ضد سرقت

  • درب ضد سرقت برای حفظ امنیت خانه ،هتل، شرکت، ویلا، آپارتمان، ائارات و سازمان‌ها نیازی ضروری است، هدف از خرید درب ضد سرقت جلوگیری از ورود سارقان به این مکان‌ها می‌باشد. این درب ها ساختار‌های امنیتی خاص خود را دارند که در رنگ‌ها وطرح های متنوع به فروش می رسد و بر این اساس قیمت درب ضد سرقت تعیین می‌شود. در ادامه به ساختار امنیتی درب ضد سرقت، اجزای بیرونی و متعلقات آن می‌پردازیم. درب ضد سرقت آدورا دارای دو لنگه 7سانتیمتری و 11سانتیمتری می باشد.

    درب های ضد سرق آدورا به دو شکل ساخته می شود که یکی از آن ها اندازه لنگه درب 7 سانتیمتر و یکی دیگر از آن لنگه درب ها 11 سانتیمتر می‌باشد.

    ساختار امنیتی درب ضد سرقت با لنگه 7 سانتیمتری

     

    ساختار امنیتی درب ضد سرقت با لنگه 11 سانتیمتری

     

    چهار چوب درب ضد سرقت

    [چهار چوب درب ضد سرقت توسط فولاد 1.5میلیمتری ساخته می‌شود. قطر 18سانتیمتر می‌باشد. با رنگ الکترو استاتیک و کاملا مقاوم در طرح های گوناگون و با روکش مختلف طراحی و تولید می گردد.

    زوار لاستیکی : بر روی تمامی چهار چوب ها به جهت جلوگیری از عبور هوا و گرد و غبار و صدا از بین چهارچوب و لنگه درب طراحی شده است.

    لولای درب های ضد سرقت آدورا :از چهار عدد لولا استفاده شده است که توسط یک پلیت پشت تقویت شده است و تا ۹۰ درجه باز شدن لنگه قابل مشاهده نمی باشد. بعد از نصب و مصالح ریزی چهار چوب ضد صرقت لنگه درب ضد سرقت  نیاز به ریگلاژ نخواهد داشت .

    به دلیل استحکام بالا چهار چوب درب ضد سرقت نیاز به نصب فریم قبل از قرار گرفتن چهار چوب نمی‌باشد.

    اگر چهار چوبی از قبل نصب شده باشد می‌توان بدون کندن چهارچوب آن را نصب کرد اما به دلیل کم شدن باز شو درب بهتر است  چهارچوب قبلی کنده شود .

    قفل مونو پایین فل مونو بالا  مدل دوم :مانند مدل اول دارای  یک قفل پایین و یک قفل بالا می‌باشد. اما تفاوت آن در این است که دو قفل بالا و پایین همزمان باز و بسته می‌شوند به آن قفل مولتی گفته می‌شود.

    قفل مولتی

    درصورتی که کلاف 11سانتیمتری باشد در داخل قفل کاله از سیلند سارو استفاده می شود.

    قفل پستچی: در قفل پستچی یک میله از لنگه درب ضد سرقت  بیرون میاید به قلابی که روی چها چوب طراحی شده است. گیر میکند و لنگه درب به اندازه 10سانتیمتر باز می شود .

    قفل پستچی

    روکش درب ضد سرقت

    روکش های درب ضد سرقت از pvc، روکش بلوط ،گردو، راش، mdf می‌باشد. که این روکش ها بر اساس طرح انتخاب شده استفاده می گردد.

     

     

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    فهرست مطالب

    ارتباط با ما

    تهران ، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان خواجه عبداله انصاری، کوچه نورمحمدی

    02125945

    آخرین مقالات

    یک نظر درب ضد سرقت

    1. آقای سیفی گفت:

      سلام.لطفا قیمت درب مولتی قفل را بفرستید.
      ۰۹۰۳۲۵۶۱۹۹۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *