شرکت مهندسی آدورا فراز آریا دوستدار همیشگی طبیعت
عوامل موثر در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

عوامل موثر در قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای

عوامل موثر در قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای را در این مقاله به شما خواهیم گفت تا باتوجه به نیاز خود درب خودرا انتخاب کنید  . در اواخر دهه‌های اخیر، توسعه فناوری و مهندسی به گونه‌ای فراگیر و پیشرفته به جلب توجه مشتریان و کسب‌وکارها در سراسر جهان منجر شده است. یکی از دستاوردهای این پیشرفت‌ها، درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشد. این درها نه تنها امکان ورود و خروج آسان را فراهم می‌کنند بلکه به دلیل ویژگی‌های شیشه‌ای خود، نورپذیری و زیبایی به فضاها اضافه می‌کنند. با این حال، قیمت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ممکن است متفاوت باشد و تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار گیرد.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از دلایل تفاوت قیمت نوع  درب می‌باشد .انواع درب اتوماتیک شیشه ای عبارتند از
درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب اتوماتیک شیشه‌ ای لولایی

درب اتوماتیک شیشه‌ ای تاشو

درب اتوماتیک شیشه‌ ای گردان

با توجه به کارایی  و طراحی فضایی که درب قراراست نصب شود نوع درب مشخص می‌گردد. باید توجه داشت کارایی هر نوع درب را بدانید و یا از کارشناسان مربوط مشاوره بگیرید تا بهترین نوع را انتخاب کنید

جنس شیشه و فریم

 

یکی از عوامل اساسی در تعیین قیمت درب‌ اتوماتیک شیشه ای، نوع و کیفیت شیشه مورد استفاده در آنهاست. شیشه‌های با کیفیت بالا و ویژگی‌های مانند مقاومت در برابر ضربه، حرارت و تابش UV ممکن است گران‌تر باشند. به عنوان مثال، شیشه‌های دوجداره با عایق حرارتی و صدا معمولاً قیمت بالاتری دارند.  شیشه های سکوریت و مات ، لمینیت ،رنگی هرکدام قیمت های مختلفی دارد. فریم درب اتوماتیک شیشه ای نیز انواع مختلفی دارد که هر کدام از متریال مختلفی شاخته شده و کارایی مختلفی دارد . فریم های چوب ، آهن ، استل ، آلومینیومی هرکدام قیمت مختص خود را دارند .

 

 ابعاد و اندازه درب

 

ابعاد درب و تعداد فریم ‌های شیشه نیز تأثیر زیادی بر قیمت دارند. درب‌های بزرگتر و پیچیده‌تر معمولاً گران‌تر هستند. همچنین، تعداد فریم ‌های شیشه و ابعاد آنها می‌توانند تاثیر مستقیمی بر قیمت داشته باشند. هرچه ابعاد درب بیشتر باشد علاوه بر بیشتر شدن فریم و شیشه وزن آن هم افزایش پیدا میکند بدین ترتیب باید از اپراتور با کیفیت تر و مستحکم تر استفاده کرد تا در دراز مدت درب  اتوماتیک شیشه ای دچار مشکل نشود.

 

نوع و تکنولوژی موتور

 

نوع موتور مورد استفاده در درب اتوماتیک نیز تأثیر دارد. موتورهای با کیفیت و پایداری بیشتر اغلب هزینه بیشتری دارند. از آنجایی که موتورها مسئول حرکت درب هستند، اهمیت بالایی دارند و از نظر مالی نیز باید مورد توجه باشند.یکی از  قسمت مهم درب اتوماتیک شیشه ای موتور میبشد که باید در انتخاب آن دقت لازم را به عمل آورد .

 

اپراتور درب های اتوماتیک شیشه ای

 

نوع اپراتوری  که در درب استفاده می‌شود نیز می‌تواند تأثیر گذار باشد. سیستم‌های پیشرفته‌تر و هوش مصنوعی ممکن است قیمت را افزایش دهند. سیستم‌های اپراتور که داری   هوش مصنوعی معمولاً امکانات بیشتری از جمله تشخیص حضور افراد و راه‌اندازی از راه دور را فراهم می‌کنند. قطعات مختلف اپراتور  مثل کنترل باکس ، هنگر ، قلطک ، کاور ، ریل ،تسمه ، چشمی ، و … هرکدام میتواند دارای کیفت و برند های مختلی باشد که در قیمت تاثیر چشمگیری خواهد داشت .

 

طراحی و ظاهر

 

طراحی و ظاهر درب نیز اهمیت دارد. درب‌های با طراحی مدرن و زیبا ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. این درب‌ها معمولاً جزء اشیاء تزئینی فضاها محسوب می‌شوند و باید با سلیقه و شخصیت صاحبان مکان سازگار باشند. برای طراحی این درب ها باید به کارایی مکان های مختلف نیز توجه داشت .

 

نصب و خدمات پس از فروش

هزینه نصب و خدمات پس از فروش نیز باید در نظر گرفته شود. این خدمات ممکن است قیمت را افزایش دهند. نصب صحیح درب و ارائه خدمات پس از فروش به کیفیت و کارکرد درب اتوماتیک مرتبط هستند. برای نصب درب اتوماتیک شیشه ای نیاز به متخصصان حرفه ای هست تا درب در آینده نیز به مشکل برنخورد . خدمات پس از فروش درب اتوماتیک شیشه ای  بسیار هائز اهمت است بدلیل این که زمانی  درب دچار ایراد میشود باید مشاوره درست صورت گیرد یا کارشناسان حرفه ای به طور دقیق در محل حضور یافته تا  ایراد را برطرف کنند تا از هزینه ی اضافی و خرابی مجدد جلوگیری شود.

 

 

فهرست مطالب

ارتباط با ما

تهران ، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان خواجه عبداله انصاری، کوچه نورمحمدی

02125945

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *