شرکت مهندسی آدورا فراز آریا دوستدار همیشگی طبیعت

درب ضد حریق فلزی

درب ضد حریق فلزی در ساختمان هایی که ارتفاع آنها کمتر از28متر باشد باید مطابق با استانداردهای آتش نشانی و تاییدیه سازمان نظام مهندسی استفاده شود و برای ساختمان هایی با ارتفاع بالای 28 متر باید مطابق با استاندارهایUL دار عمل کرد. درب ضد حریق فلزی باید دارای دستگیره های بازشو از پشت به همراه آرام بند باشد. درب ضد حریق فلزی دارای درب و چهارچوب فلزی می باشد.

روکش چهار چوب استفاده شده برای چهارچوب و درب از جنس ورق های گالوانیزه فولادی می باشد. در داخل درب ضد حریق از ماده مهمی استفاده می شود که تا دمای 850 درجه در مقابل حرارت و دما مقاومت نشان می دهد.

درب ضد حریق فلزی را می توان در رنگ های دلخواه یافت همچنین  برای یراق آلات مورد استفاده در این درب ضد حریق نیز باید از متریالی استفاده شود که در برابر آتش مقاومت بالایی داشته باشد و درز گیر استفاده شده نیز باید مطابق با استاندارد ها باشد زیرا نقش بسیار مهم و بسزایی در جلوگیری از خروج دود و گازهای سمی ناشی از آتش سوزی به بیرون ایفا می کند. درب های ضد حریق فلزی دارای ضخامت 5.5 سانتی متر می باشد و به دلیل ضخامت بالای درب امکان نصب درب فلزی بر روی چهارچوب چوبی وجود ندارد.

 بر اساس استاندارهای آتش نشانی درب ضد حریق فلزی باید دارای وزن تقریبی 100 کیلو گرم، یراق آلات مورد استفاده آنتی پینیک، و نوع دستگیره ها آنتی متر و لولای فنری ومعمولی با جک هیدرولیک و آرام بند باشد. ابعاد درب فلزی ضد حریق بر اساس استاندارد ها باید عرض بین 110-105 سانتی متر باشد .

فهرست مطالب

ارتباط با ما

تهران ، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان خواجه عبداله انصاری، کوچه نورمحمدی

02125945

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *