شرکت مهندسی آدورا فراز آریا دوستدار همیشگی طبیعت
همه چیز درباره درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

همه چیز درباره درب اتوماتیک منحنی

  • درب های اتوماتیک منحنی با طراحی زیبا و منحصر به فرد یکی از زیباترین نوع دربهای اتوماتیک شیشه ای میباشد که با توجه به طراحی و معماری فضا به شکل نیم دایره ، دایره کامل (استوانه ای) و یا قوسی از یک دایره و کاملا سفارشی ساخته و اجرا میگردد و جمال و شکوه خاصی را برای قسمت ورودی ساختمان در معرض دید می گذارد.

    طرح و اجرای منحصر به فرد درب اتوماتیک شیشه ای منحنی،  همگام با تکنو لوژی و فن آوری روز بوده است. این درب ها قابل اجرا و نصب به چند صورت رو به بیرون (محدب) ویا به صورت با قوس هایی به داخل (مقعر) کاملا گرد (استوانه) و یا نیم گرد و یا با قطرهای متفاوت هستند و به کار گرفتن آن در بالا بردن زیبایی و شکیل شدن طرح و نمای ساختمان تأثیر گذاری بسیار زیادی دارد. کار کرد سیستم این نوع درب به صورت کشویی است و بر روی خط نیم دایره باز و بسته می شود .

    امکانات جانبی درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

    ممانعت از ورود هوا : در این درب ها جلوگیری از ورود هوا توسط ۲ درب با سیستم های کنترل دسترسی صورت می پذیرد.

    کنترل دسترسی: توسط یک کلید کنترل خواهد شد و مجهز به سیستم کنترل تصویری است.

    قفل سریع: با فشار دادن یک دکمه درب مورد نظر فورا بسته شده و دیگر باز نخواهد شد.

    اتوماسیون ساختمان: قابل اتصال و ترکیب شدن با سیستم اتوماسیون موجود در ساختمان را فراهم می کند.

    بررسی درب اتوماتیک منحنی

    از نظر عملکرد

    عملکرد این سیستم مشابه دیگر درب های اتوماتیک کشویی است با این تفاوت که به صورت منحنی، طراحی و ساخته شده و حرکت کشویی آن بر روی کمانی از دایره است. یک درب کشویی منحنی، ورودی وسیعتری نسبت به یک درب کشویی ساده فراهم می آورد و انتخابی مناسب برای ورودی های کم عرض که نمایی منحنی دارند هستند که زیبایی و هارمونی دو چندانی را ایجاد میکنند. لنگه های درب بر حسب نیاز مشتری و کاربری آنها می تواند از نظر ارتفاع، طول و عمق تنظیم شود.

    ویژگی ها

    طراحی منحصر به فرد و نوآوری در تکنولوژی، صرفه اقتصادی و کارایی بالا،یکپارچه سازی عملکرد اپراتور این درب با سیستم مدیریت هوشمند ساختمان و کنترل تردد در کنار تنوع در ابعاد، نوع فریم و شیشه و نیز قابلیت اجرا به صورت کاملا گرد یا نیم گرد، از ویژگی های این درب هستند.

    طراحی و نصب اپراتور درب اتوماتیک منحنی

    طراحی و نصب اپراتور این درب بر اساس شکل ورودی ساختمان می تواند به دو گونه باشد: با و یا بدون لنگه های ثابت. اگر ورودی به صورت منحنی باشد، لنگه های متحرک برای نصب بر روی دیوار طراحی و تولید می شوند و اگر نمای ورودی ساختمان منحنی نباشد، درب منحنی را بر اساس نیاز شما طراحی، تولید و بر روی شاسی فریم منحنی نصب می نماییم.

    مکان مورد استفاده درب اتوماتیک منحنی

    برای زیبایی ورودی ساختمان هایی که دارای طرح منحنی در نمای خود هستند، استفاده از درب های کشویی منحنی توصیه میشود.

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    فهرست مطالب

    ارتباط با ما

    تهران ، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان خواجه عبداله انصاری، کوچه نورمحمدی

    02125945

    آخرین مقالات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *