شرکت مهندسی آدورا فراز آریا دوستدار همیشگی طبیعت

درب ضد حریق چوبی

  • درب ضد حریق چوبی که از اسم آن پیداست با چهار چوب چوبی ساخته می شود. در پایین این نوع درب ها یک قسمت متحرک موجود است که در زمان بسته شدن، قسمت محرک پایین می باشد که باعث می شود تا مانع از ورود دود شود. ضخامت درب چوبی ضد حریق متناسب با تایید آتش نشانی باید 1.5 سانتی متر باشد. و باید طبق استاندارد های  آتش نشانی وساختمانی در ساختمانهای بالای 23 متر از این درب ها که با اصطلاح به آنها دود بند نیز می گویند، نصب شود. مطابق استاندارد ها چوب این نوع درب ها باید از نوع خشک و بدون هیچ گونه کنده کاری و بر جستگی و هر گونه خطوط CNC می باشد.

    نوع دستگیره درب ضد حریق  نیز مهم می باشد. ست های کامل یراق درب ضد حریق تک لنگه و درب ضد حریق دو لنگه در بازار موجود می باشد و بستگی به کیفیت و کشور سازنده می توان از برندهای مختلفی استفاده کرد.

    نصب درب ضد حریق چوبی بر روی چهارچوب فلزی نیز می تواند صورت بگیرد و بستگی به نظز ساختمان ساز دارد. چهارچوب چوبی درب ضد حریق چوبی بدون رنگ می باشد که از چوب روس خشک شده استفاده می شود و می توان گفت در این صورت جنس درب و چهارچوب شبیه به یکدیگر می باشد.

    درب ضد حریق چوبی به دلیل نصب آسان تر و استفاده راحتر از آن نسبت به درب ضد حریق فلزی از طرفداران بیشتری برای استفاده کنندگان دارد. درب های چوبی ضد حریق بر روی چهار چوب فلزی و چوبی امکان پذیر است که بسته به نظر و استاندارد های مطابق با در باید یکی از دو نوع چهارچوب را انتخاب کنید.

    درب چوبی ضد حریق تماماٌ چوبی که درب و چهارچوب از یک جنس و رنگ چوب می باشد از زیبایی خاص برخوردار است که موجب زیبایی محیط می شود. درب چوبی ضد حریق مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و به دلیل نوع متریال خاص مورد استفاده و نحوه تولید آن  قیمت بالاتری را نسبت به سایر درب های ضد حریق دارد.

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    فهرست مطالب

    ارتباط با ما

    تهران ، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان خواجه عبداله انصاری، کوچه نورمحمدی

    02125945

    آخرین مقالات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *