• نصب درب اتوماتیک

    نصب و راه اندازی درب اتوماتیک چند درصد از یک خرید با کیفیت را تشکیل می دهد ؟ آیا در خرید دربهای اتوماتیک شیشه ای تنها کیفیت و ارجینال بودن کالا مهم است ؟

    نصب درب های اتوماتیک یکی از مهمترین بخش های خرید درب اتوماتیک است. یک نصب خوب میتواند هم یاعث زیبایی بصری محل نصب و هم باعث صرف جویی در وقت شما گردد.

    برای نصب درب های اتوماتیک دانستن یک سری اصول اولیه لازم است، در ابتدا باید بدانیم وزن این درب ها زیاد است و نمی توان انها را روی دیوار های کاذب نصب کرد در نتیجه در صورت کاذب بودن دیوار های دهانه قبل از نصب باید روی دیوار ها قوطی کشی انجام شود که شامل دو عدد قوطی پایه و یک عدد قوطی پشت ریل میشود از دیگر مسائل قابل تامل میتوان به ابعاد اپراتور اشاره کرد، اپراتور های شرکت آدورا به صورت میانگین بین 11 الی 17 سانتی متر طول و بین 10/5 الی 16 سانتی عمق دارند پس در صورتی که در محل نصب از قبل کرکره برقی یا دستی نصب است در صورت کمبود فضا باید کنده و بعد از نصب درب اتوماتیک مجددا در محل نصب گردد. همچنین برای دهانه هایی که ارتفاع غیر استاندارد دارند بنا به در خواست مشتری از کتیبه های شیشه ای استفاده میشود تا هم از اسیب به اپراتور و افزایش وزن لت ها جلوگیری کند و همچنین به زیبایی درب کمک کند. نصب این کتیبه ها نیز در صورت بزرگ بودن به همراه قوطی کتیبه و یا در صورت کوچک بودن انها از پاسار برای نصبشان استفاده می شود.

    یکی از موضوعاتی دیگری که در نصب درب های اتوماتیک مهم است موضوع سرعت در نصب هم زمان با تمیزی کار است.

    در نظر بگیرید شما یک مغازه دار هستید که میخواهید درب شیشه ای خود را با یک درب اتوماتیک تعویض کنید حال اگر این جا به جایی بخواد بیشتر از یک روز طول بکشد عملا کاسبی شمارو مختل میکند و باعث ضرر به شما میشود اما باید در نظر داشت زیبایی و تمیزی نباید فدای سرعت شود.نصاب های شرکت آدورا فراز اریا با سال ها تجربه این قول را به شما میدهند تا نصب درب شما در کوتاه ترین زمان ممکن و به زیبا ترین شکل ممکن انجام شود.

    از دیگر مسائلی که در نصب درب ها اهمیت دارد دقت در سیم کشی و سیستم برق درب است که باید با ظرافت و دقت انجام شود تا بعد از نصب، درب به مشکل قطعی برق یا سوختن موتور و کنترل باکس برنخورد  این امر با تجربه و مهارت نصاب ها امکان پذیر است که شرکت ادورا افتخار دارد با به کار گیری تیم مجرب و با تجربه نصب،نصبی تمیز و بی نقص را به شما مشتریان عزیز تقدیم کند.

    از نظر بررسی های فنی انجام گرفته توسط اتحادیه های دربهای اتوماتیک در سراسر دنیا از جمله اتحادیه سراسری تولید کنندگان دربهای اتوماتیک آمریکا ( American Association of Automatic Door Manufacturers (AAADM)) ، اتحادیه تامین کنندگان دربهای اتوماتیک (Automatic Door Suppliers Association (ADSA)) و …. بر روی درب های اتوماتیک اورجینال نصب شده ، نتیجه ای که حاصل شد تنها 70% از عمر دربهای نصب شده متاثر از اصالت و کیفیت اپراتور می باشد و مابقی آن بواسطه کیفیت نصب دقیق و حرفه ای بودن کارشناسان نصب حاصل می گردد. در صورتی که در نصب یک درب اتوماتیک، تراز بودن کف، دیوارها و لتهای متحرک، رگلاژ صحیح دستکها، سیم کشی اصولی و سایر عوامل موثر در نظر گرفته نشود ، فشار حاصل به موتور و در نتیجه فعالیت اپراتور برای رفع اشکالات تشخیص داده شده باعث بروز مشکلات عدیده برای اپراتور خواهد شد که به مرور باعث استهلاک کل سیستم و ایجاد هزینه های زیاد برای مصرف کنندگان در بر خواهد داشت . پس می توان نتیجه گیری نمود که فروشندگان جهت تکمیل فرآیند رضایت مشتریان از یک خرید خوب ، می بایست از کارشناسان نصب حرفه ای استفاده نمایند.

    1. اندازه گیری محل نصب درب توسط کارشناس اندازه گیری
    2. تولید درب اتوماتیک طبق اندازه و ارسال به محل نصب
    3. جانمایی درب اتوماتیک توسط تکنسین نصاب
    4. قوطی کشی شاسی اپراتور درب اتوماتیک
    5. نصب ریل بر روی شاسی
    6. نصب لت های متحرک و تفلون هدایت کننده کف
    7. نصب لت های ثابت
    8. شاقول کردن لت های متحرک و ثابت
    9. نصب و سیم کشی اقلام الکترونیکی و مکانیکی داخل ریل
    10. نصب کاور نمای داخل و بیرون
    11. نصب چشمی داخل و بیرون بر روی کاور
    12. نصب کلید تعیین وضعیت در جای مناسب
    13. چسب کاری و آببندی اطراف درب اتوماتیک
    14. جمع آوری و تمیز کردن ضایعات اطراف درب
    15. تست و راه اندازی درب اتوماتیک و تحویل به مشتری

    تیم نصب آدورا در زمان نصب در صورت نیاز به بنایی های جزیی برای اماده کردن دهانه نصب خودشان این کار را به تمیز ترین شکل ممکن برای شما انجام می دهند.

    همچنین در پایان نصب تکنسین های شرکت آدورا طریقه استفاده از ریموت کنترل برای فرمان های 5 گانه را به شما اموزش خواهند داد.

     

    این درب ها برای نصب شدن نیاز است که یا دیوار ها کاذب نبوده یا اگر کاذب است باید از قوطی پایه و قوطی پشت اپراتور استفاده شود. در صورت زیاد بودن ارتفاع دهانه باید کتیبه ای شیشه ای بالای درب نصب شود تا به اپراتور فشار نیاورد.

    نصب این درب ها تقریبا 1 روز زمان می برد اگر دهانه کاملا آماده باشد.

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *